söndag 4 oktober 2009

Premiärkänslor


Jag är stolt. Glad. Tacksam. Och berörd. Fler känslor skulle kunna läggas till och forma en rad av ord. Men det jag vill ge uttryck för är det som finns i magen och hjärtat - ett varmt känt tack till alla mina kolleger som gjorde premiären på "Möss och människor" till en fantastisk kväll.


Ni är mina hjältar - allihopa. Och ni har förverkligat en dröm - att Mooms ska göra "Möss och människor" med en skådespelare med egen utvecklingsstörning i rollen som Lennie. Gunilla - det gjorde du j-t bra!

Så, kära läsare av bloggen. Jag må vara part i målet, men det spelar ingen roll. Gå och se. Boka här. Läs mer här. Kolla in processen bakom här.


(foto: Henrik Hedenius. På bilderna syns Hugo Emretsson som George, Gunilla Ericsson som Lennie, Anna Persson som Mae och Lynette Koyana som Hoppets ande.)
Tidigare inlägg om "Möss och människor": Social kollationering, Blogg bakom kulisserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Technorati Profile